dizi izle

Fatih Harbiye 1.Bölüm izle


4 Yorum Fatih Harbiye 1.Bölüm izle

  1. seda
    21:21 on Eylül 1st, 2013

    lan bu dizideki neki ben size hayatımı anlatiyimmi 14 yaşında aşık oldumm çocuğun kuzeniyle aynı mahalledeyiz feysten ekledi ilk o aşıktı seviyodu yani seviyomuş gibi yapıyodu sonra feyste fake hesabım vardı kendi fotom diyildi bikaç ay konuştuktan sonra beni görmeye geldi onu kapının önünde görünce çok mutlu oldum. dışarı çıktım beni gördü gülümsedi baktı.akşam feyse girdi.selam yazdı hemen bugün dünyanın en güzel kızını gördüm dediçok mutluydum. bikaç kere teklif etti semmteki kızlara teklif ederek kıskanddırmaya çalıştı falan bigün bi ömür boyu benim olurmusun dedi kararlıydım evet dicektim.dedim ama bikızın fotosuna çok tatlı <3 yazısını görünce ayrıldım.allah şahidim falan dedi barışmadım hermutluluğun bi spnu vardır :( onu çok seviyorum kumralıım<3

  2. umut
    21:24 on Eylül 1st, 2013

    süper dizi allah yardımcın olsun seda kardeşim

  3. hatice
    20:43 on Kasım 2nd, 2013

    çok seviyorum

  4. Asiye
    16:23 on Mart 4th, 2014

    Nerimanla Fahriye yardımlaşması çok güzel ve birşey çok güzel bi dizi

Fatih Harbiye 1.Bölüm izle - Yorum Yaz

Adınız *
E-Mail Adresiniz: *
Yorumunuz: *

A d v e r t i s i n g